قیمت مهر

 

برای تعیین قیمت مهر ساخته شده باید به نوع ژلاتین و همچنین ابعاد یا اندازه مهر توجه کرد. برای ساخت مهر و خرید دستگاه مهر، علاوه بر ژلاتین خام و چاپگر، از کاغذ کالک برای چاپ طرح تمبر تمام شده، اسپری برای افزودن طرح چاپ شده و چسب دو طرفه برای نصب استفاده کنید. به ژلاتین روی پایه مهر و موم، دسته مهر و موم پلاستیکی یا دسته آب بند فشاری، دسته آب بند اتوماتیک و محلول ژلاتین با برس شستشوی ژلاتین نیاز داریم.

علاوه بر دستگاه ساخت مهر و دیگر تجهیزات لازم جهت ساخت مهر، به نرم افزار طراحی مهر و چاپگر جهت ایجاد مهر آماده با قیمت مناسب لازم خواهد بود.

قیمت مهر آماده به تمام  این موارد بستگی دارد، مقدار ژلاتین مصرفی، اسپری، کاغذ ردیابی، چسب دو طرفه، جا تمبر و مواد شوینده.

مهر فوری

مهر سازی گارنت گرافیک بصورت تخصصی و حرفه‌ای و بلافاصله در اختیار مشتریان گرامی با بهترین قیمت مهر فوری قرار می گیرد. مجموعه گارنت گرافیک تمامی مشتریان سرارسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

سفارش آنلاین انواع مهر با توجه به کارایی آن: مهر ژلاتینی، مهر لیزری، مهر برجسته، مهر جیبی، مهر آماده، مهر شماره خانم، مهر تاریخ خانم، مهر چند رنگ، مهر و جوهر. بسته به نوع مهر و ابعاد آن می توانید سفارش دهید. سفارش مهر فوری